Partneři:

Dno klece z PVC

Ahojte. Chtel bych dat na dno klece krytinu s PVC. Myslim ze se to bude aj dobre umyvat. Ale neni PVC jedovate? Myslim kdyby do toho andulky klovali? Marek

autor: Marek P. - vloženo: 25. 03. 2010 21:23
►► [2] Dno klece z PVC

Nikdo nemate dno s PVC. Co davate na dno klece vy? Dekuju Marek :-)

autor: Marek P. - vloženo: 28. 03. 2010 11:25
►► [3] Dno klece z PVC

Dobrý den Marku,
domnívám se, že i běžně prodávané klece na drobnější ptactvo, které jsou bez problémů k sehnání ve zverimexech, či jiných obchodech s chovatelskými potřebami mají spodní část z PVC, pokud teda je PVC plast a ne žádná guma. Ale doufám, že máme oba na mysli stejný materiál, nejsem totiž odborník, přes takovéto materiály. Sám jsem takové klece doma měl a nebyl s nimi žádný problém. Andulky tak silný plast neokusovaly a popravdě o něj ani nejevily zájem.

S pozdravem
L. Procházka

autor: Lukáš Procházka - vloženo: 28. 03. 2010 21:39
►► [4] Dno klece z PVC

Diky za odpoved. Asi to bude ten plast. Jeden znamej ma v kleci aji linoleum a rikal ze jsou ptaci v pohode. My jde o to aby se to dalo dobre omyvat. A to by u linolea slo. Dekuju a taky zdravim Marek.

autor: Marek P. - vloženo: 28. 03. 2010 21:47
►► [5] Dno klece z PVC

Dobry vecer,
ja osobne mam dno z linolea ve dvou volierach. ptaci o nej absolutne nejevili zajem. Az do okamziku kdy spracovali dreveny obsah, pak se vrhli na jeden roh ktery byl ohnuty jakobynahoru, pave z duvodu dobreho umyvani.
Nezazneamenal jsem u nich nadne znamky skodlivin. Lino jsem samo sebou zabezpecil tak, aby se k nemu jiz nedostavali.
S pozdravem Smidla.

autor: Miloš Haška - vloženo: 28. 03. 2010 22:29
►► [6] Dno klece z PVC