Dobrý den,
chci se zeptat jestli neuvažujete o tom, že by v inzerci byla jenom jedna část, kam by chovatelé vkládali svoje inzeráty na exotické ptactvo. Když je to rozdělené jako teď, tak je to strašně nepohodlné pro ty, co chovají více druhů. Když bych chtěla dát inzerát, tak musím na papoušky, pak zase na astrildy, nebo třeba ještě na holuby.Kdyby to bylo spojené, stačí napsat jeden inzerát. Takhle je to i nepřehledné.
Děkuji za odpověď, Věra Šmerdová
autor: Věra Š. - vloženo: 10. 06. 2010 11:00
Dobrý den,
opět musím přiznat, že jsme o této variantě neuvažovali. Při dělení inzerce na různé části jsme vycházeli ze zkušenosti, kterou jsme získali při starší verzi stránek. Konkrétně u diskuse návštěvníci požadovali, aby byla členěna podle chovaných druhů. Možná bych příspěvky ze staré diskuse ještě někde našel, ale momentálně to myslím není důležité.
Z výše uvedeného důvodu jsem při rekonstrukci stránek a spuštění nové inzerce udělali členění, jak jej znáte dnes. Připouštím, že momentální členění může někomu vadit. Jistě se najde část uživatelů, kterým vadí, že by museli každý druh znovu vypisovat a vkládat do jiné části inzerce. Možná by stálo za úvahu něco pozměnit, nicméně právě inzerce je pro nás velkým zklamáním, je totiž v podstatě nevyužita. Jak jste si asi sama povšimla, inzerátů v naších chovatelské inzerci je velmi poskrovnu a není tím pádem zcela jisté, zda by stálo za další úsilí a vynaložené prostředky něco radikálně měnit. Nechci tím říct, že se změnám bráníme, ale asi by to chtělo znát názor více chovatelů a uživatelů inzerce.
Můžu Vám jen slíbit, že pokud se vyjádří více chovatelů, sdělí nám svůj názor, požadavky, určitě o nějakých změnách budeme uvažovat, pokud tedy nepřeváží názor, že má inzerce zůstat v nynější podobě a členění.
Zatím Vás zdravím, Miroslav Lifart
autor: Miroslav Lifart - vloženo: 10. 06. 2010 20:35
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Ještě bych se chtěla zeptat, jestli na to téma budete dělat nějakou anketu? Můj hlas by mělo, aby v inzerci byla jenom jedna část pro ptactvo, kam by se vkládaly všechny druhy. Stejně jako to je na www.ifauna.cz.
Pěkný den, V. Šmerdová
autor: Věra Š. - vloženo: 14. 06. 2010 14:33
Dobrý den,
nebudeme vyhlašovat anketu, ale budu rád, když se přímo zde, v naší debatě vyjádří co nejvíc chovatelů. Tedy, aby se požadovaná anketa uskutečnila přímo zde, v tomto vlákně.
Aniž bych následující řádky myslel nějak špatně, potřebujeme znát názor více chovatelů, abychom mohli provádět nějaké případné změny. Jeden názor je opravdu málo.
Takže pokud se se svým názorem zapojí další, rádi podle požadavků inzerci upravíme, v opačném případě ji prozatím ponecháme v této podobě. Předem všem děkuji za názory, podněty a připomínky.
Zdravím, Miroslav Lifart
autor: Miroslav Lifart - vloženo: 14. 06. 2010 17:34
Dobrý deň!
Ja vidím pozitívum v súčasnom členení inzercie na tejto webovej stránke a to hlavne v tom, že sú vyznačené nové inzeráty. To by nebolo možné v jednej rubrike a to by vlastne bol návrat späť. Je to prehľadné a čiastočné zdržanie pri zadávaní inzerátov do viacerých rubrík myslím si, že je zanedbateľné. Pri ponuke viacerých druhov vtákov sa väčšinou nemusí v práve ten istý termín vyskytnuť už vhodnosť predaja z titulu preperenia a tým aktuálnosti vložiť inzeráty na rôzne rubriky.
Pri návšteve inzertnej rubriky novým záujemcom o inzerciu vidí hneď na prvý pohľad čo sa tu inzeruje a aj to je klad súčasného členenia.Přílohy:
autor: Vladimír Makovický - vloženo: 14. 06. 2010 19:31
Dobrý den!
Jé, co je to za ptáčka? Jaky je to druh?
Já pořád nevím, myslím si, že vkládání do různách částí dost zdržuje. Sama sice neinzeruju, ještě ani pořádně nemám co, ale doufám že jednou budou i úspěchy. A co na to říkají další chovatelé? Nechtěli by jednu společnou část pro všchny exoty?
Ale musím na druhou stranu i přiznat, že máte v něčem pravdu pane Makovický.
Pěkný den, V. Šmerdová
autor: Věra Š. - vloženo: 15. 06. 2010 09:24
Dobrý deň! To je Hýl veľký - Carpodacus rubicilla
http://avibase.bsc-eoc.org/species.jsp?…
autor: Vladimír Makovický - vloženo: 15. 06. 2010 10:06
Dobrý den,
osobně vnímám současnou podobu inzerce i její rozčlenění velice kladně. Inzerce je přehledná a graficky také hodně zdařilá. Zde snad nelze tvůrcům těchto stránek nic vytknout, spíše naopak, zaslouží si pochvalu, kterou jim tímto vlastně zde vyslovuji.
S pozdravem Zdeněk Gajdoš
autor: Zdeněk Gajdoš - vloženo: 15. 06. 2010 11:18
Ja bich to taky nemenil. Takhle to vypada dobre. Marek
autor: Marek P. - vloženo: 29. 06. 2010 09:07
Dobrý den,
chovatel Petr Vopálka mi dnes napsal tento svůj názor na naši inzerci. Tak trochu cítím z jeho slov pravdu, a pokud mohu požádat za všechny tvůrce stránek, sdělte nám svůj názor i Vy.
Děkuji
Hodnocení Petra Vopálky:
Když vejdu na inzerci a najdu v odkazech inzerci, tak na mě vykoukne další rozcestník s tím, ať si vyberu mezi ptákama v 6 kategoriích (a to je jen rozdělání ptáků), pak další kategorie (4) o zvířatech a pak ta část, čemu říkám "pračky" ... jen těch 6 kategorií ptáků vám ty inzeráty štěpí .... když jdu na web o ptácích, tak bych předpokládal, že kliknu na inzerci a vyjede na mě seznam inzerátů ptáků, možná s vyhledávacím polem pro zadání co hledám .... tady na mě vykoukne rozcestník a ten má dalších x podkategorií (prodám apod.).... lidi jsou pohodlný, proto má ifauna takovej úspěch (ikdyž předešlá verze ifauny byla z hlediska ovládání asi lepší trochu).
A když už se dostanu na samotné inzeráty, tak na ifauně, chovuzvirat či jinde (hyperinzerce apod.) je to vše jasně viditelné, jenže tady se ztratím už v hlavičce (vložit inzerát, přihlásit, do toho bije do očí jestli jsem nezapomněl heslo ... a až pak je inzerát, který sám os obě není výrazný, strašně splývá.... tolik můj názor
Petrovi děkuji za názor a ještě jednou si dovolím požádat o Vaše názory a požadavky.
Zdravím, M. Lifart
autor: Miroslav Lifart - vloženo: 18. 07. 2010 17:03
Dobrý deň!
Myslím si, že združenie inzercie všetkých druhov vtákov by bolo veľmi neprehľadné a zdĺhavé v hľadaní. Je tam síce políčko na vyhľadávanie vpísaním názvu ale ten sa nemusí zhodovať s názvom, ktorý vložil inzerujúci. Napríklad pokiaľ vložím názov na vyhľadanie "amada Gouldové" nezobrazí sa mi inzerát s názvom "amadina Gouldové" prípadne "amadina Gouldovej". Čiže pokiaľ by nebolo členenie podľa skupín vtákov musel by som pri hľadaní vkladať všetky používané názvy toho druhu ktorý ma zaujíma. Pri hľadaní inzerátu sa nezdržujem prihlasovaním čiže to nezdržuje a pri vkladaní inzerátu je samozrejmé prihlásenie. V inzeráte sú nevýrazné druhy, ktoré sú nie v hlavičke ale pokiaľ by nebolo členenie podľa skupín bolo by oveľa viac nevýrazných inzerovaných druhov.
Ja nemám námietky už ako som písal na súčasné členenie a zobrazenie inzercie.
Zdraví V. Makovický.
autor: Vladimír Makovický - vloženo: 18. 07. 2010 18:19
Dobrý večer,
samozřejmě, že vyhledávání může být o něco složitější ... Když vyhledávám nějáké ptáky, tak zadávám pouze rodová jména ... tato variabilita by se možná dala ošetřit: pokud by šlo naprogramovat či majitel webu by mohl někam zadat, tak aby se na slovo "amadina" ve výsledcích objevily i ekvivalenty tohoto slova (tak, jak je někdo nadefinuje). Pokud by toto řešení nebylo technicky možné, tak si i přesto myslím, že sloučení ptáků na webu o ptácích je logickým vyústěním ...
Otázka pro tvůrce webu je, zda-li jsou spokojeni s využitím inzerce při současné návštěvě kolem 380 přístupů za den? Osobně jsem tu několikrát inzeroval a většinou se ptám i chovatelů, kde zaregistrovali můj inzerát, ale z tohoto webu to zatím nebylo ani jednou ...
Složitost dělení kategorií a i následných podkategorií dle mého názoru odrazuje, lidi jsou pohodlní, viz. zmíněná ifauna - jednoduché, účelné, viditelné... a nakonec i praktické.
autor: Aerforce - vloženo: 18. 07. 2010 18:50
Zdravím všechny,
s tím vyhledáváním to asi lepší nebude. V tomto směru je opravdu lépe zadávat jen rodové jméno. Tedy buď jen amada, nebo amadina.
Petře, máš plnou pravdu v tom, že nás, tedy především mne tento stav mrzí. Návštěvnost stránek je solidní ( v průměru mezi 300- 450 návštěvníků na den a to je to teď v létě slabší), ale inzerátů málo. Nevím co přesně návštěvníky od inzerce u nás odrazuje a proto jsem toto téma přivítal. Třeba se mi to podaří zjistit, udělat úpravy tak, aby vyhovovaly co nejširšímu spektru návštěvníků.
Budu tedy čekat na další názory a postřehy a všem, kteří se vyjádřili doposud děkuji.
Miroslav Lifart
autor: Miroslav Lifart - vloženo: 18. 07. 2010 20:40
Dobrý deň!
Tým, že v tejto diskusii sa porovnáva inzercia v ifaune je vo vyhľadávaní zásadný rozdiel v tom, že na ich stránke je vyhľadávanie z celého obsahu inzerátu a na tejto web stránke len z titulu v hlavičke inzerátu. Pokiaľ sa tento nedostatok neodstráni je absolutne nemysliteľné združovanie jednotlivých kategórií druhov vtáctva na tejto webovej stránke. Ja som sa vlastne domnieval, že práve preto je to členenie a neuplatnilo sa vyhľadávanie z celého inzerátu aby bola možnosť dať do inzerátu to čo inzerujúci považuje za dôležité aj na úkor vyhľadávania v celom texte inzerátu. Na ifauna.cz je síce aj zvýraznená hlavička inzerátu a vyhľadáva sa z celého inzerátu len to neviem či sa bude dať upraviť aj na tejto webovej stránke.
Zdraví V.M.
autor: Vladimír Makovický - vloženo: 19. 07. 2010 07:44
Dobrý den pane Makovický,
moc děkuji za tento poznatek. Vůbec jsem si ani já, ani další mí kolegové nevšimli, že je vyhledávání takto špatně nastaveno. Budeme se při rekonstrukci stránek snažit zjednat nápravu. Takto nastavené vyhledávání je opravdu k ničemu.
Zdravím, M. Lifart
autor: Miroslav Lifart - vloženo: 24. 07. 2010 17:30
Dobry vecer,
i ja prispeju svoji troskou do mlyna. Soucasne cleneni inzerce mi vyhovuje. osobne prochazim jak cas exotu, tak cast papousku a nedelami naprosto zadne problemy si to proklikat.
Berte to z druheho pohledu. Jdu na inzerci a chci si koupit guldu do chovu. na iFaune na me vyskoci mraky inzeratu papousku a ja nevim ceho a jeste je nahore placena inzerce kterou musim prescrolovat. tento bordel musim jeste vyfiltrovat nejakym slovem, konkretne treba gulda. Samo sebou to vyhleda jen cast inzeratu, takze pak musim jeste zadavat gouldove, Amadina gouldove, Amadina gouldové a tak dale. A aby toho nebylo malo, vidim i inzetaty kdy nekdo kupuje. ty mnetaky nezajimaji. Soucasne filtrovani na faune nefunguje, takze mzu vyhledavat pouze podle slova, nebo podle koupim prodam.
tady si pekne otevru inzerci, kliknu si v sekci exoti na podsekci prodam a mam cisty vypis. Pravda je, ze tohle je mozne pouze diky tomu, ze tu je tak malo inzeratu a ja pravidelne sleduju ty nove, takze mam prehled.
A poznamka ktomu, proc nebyla reakce na inzerat z techto stranek. Uz z nazvu vyplyva, ze to tu bude specializovane. nepredpokladam ze z vebu o agapornisech prijde velka reakce na inzerat na andulky. Ja na inzerat na guldy mam tak velke mnozstvi reakci, ze nestihaji doperit dalsi mladata.
iFauna ma inzertni tradici. Lidi tam chodi ciste za timto ucelem. pak jeste diskuse. Ale zakladem je inzerce. Predpokladam ze tento web ma jine priority. nebo se pletu?
Ja osobne jsem u sebe na webu inzerci vypustil uplne. proc se snazit vytvaret novou inzerci? At si dou lidi na faunu, ta je zavedena ;)
Snad jsem vas moc nepodrazdil ;) . Smidla.
autor: Miloš Haška - vloženo: 27. 07. 2010 22:09
Zdravím Miloši,
moc děkuji za příspěvek. Musím se přiznat, že nynější podoba inzerce je v podstatě můj výmysl, který kolega Mirek Horák realizoval. Právě po zkušenostech z ifauny, která pro mne byla nepřehledná, jsem chtěl inzerci udělat jinak. Zřejmě jsem někde udělal chybu, špatně nazval jednotlivé kategorie (opět můj výmysl), je hodně složitá, nebo prostě nevím. Ačkoliv na stránky přijde slušný počet návštěvníků ( mezi 350 - 550 denně, číslo značně kolísá), inzerátů je málo a inzerce tak neslouží svému účelu. Ovšem máte pravdu i v tom, že máme jiné priority, než je inzerci samotnou. V současné chvíli se přikláním k postupu, který jste zvolil i Vy sám. Inzerci přestat provozovat, tedy zcela ji odstranit. Uvolní se tím místo pro jiné prvky stránek, které snad budou větším přínosem.
Děkuji za názory, zdravím Mirek Lifart
autor: Miroslav Lifart - vloženo: 27. 07. 2010 22:21
Dobrý den pan Lifart,
inzerci určitě nerušte. Neříkám že by nějaké změny neprospěly, ale nechtěla jsem aby došlo kvůli tomuto tématu k jejímu rušení. Je hezká a i když je tu inzerátů málo, tak na ni určitě lidi chodí, to je vidět i na počtu zhlédnutí těch inzerátů. Změny jo, ale rušit určitě ne, to je můj názor.
Pěkný den, Věra
autor: Věra Š. - vloženo: 28. 07. 2010 11:20
Zdravím Věro,
i Vám děkuji za názor. Otázku zrušení inzerce jsem zatím ještě neprobral s ostatními tvůrci stránek, je to jen jedna ze zvažovaných variant. Budoucnost ukáže, zda inzerci přepracujeme, či zrušíme.
Zdravím, M. Lifart
autor: Miroslav Lifart - vloženo: 28. 07. 2010 20:24
Dobré odpoledne,
Cítím potřebu vyjádřit se k několika věcem, příp. uvést k některým argumentům nesouhlas či názor. Hned v úvodu je nutné zdůraznit, že tento web již NENÍ pouze o amadině gouldové (omlouvám se, pokud je název špatně vyskloňován). To je prostě fakt. Stránky sleduju několik let a kdysi tomu tak zaměřením bylo … Autoři se pak rozhodli rozšířit obsah o papoušky a další („domácí – divoké“ ) druhy ptáků a tím „zanikl“ web o amadině. Ano, prvotní účel je zde stále patrný, ale prostě záběr je mnohem širší… když to vezmu ze své zkušenosti, tak na web o agoších chodí většina návštěvníků za účelem vyhledávání slova „agapornis“ apod. Ale nezanedbatelné procento hledá tzv. spřízněné informace, kdy prvotní účel není agapornis, ale informace společná třeba pro všechny papoušky. Myslím si, že kdyby byla možnost nahlédnout do statistik tohoto webu, tak na amadinu chodí velké procento lidí, ale na další různé položky to bude také velký záběr … Proto když sem dám inzerát na agapornise, tak je dílem náhody, že se odtaď nikdo neozve, ale také dílem sytému inzerce a „původního stínu“. Jediné, co tu zůstalo nedotčené je název domény, který by měnit znamenalo velkou práci a potažmo i náklady. Je ale pravdou, že z tohoto webu na agapornise chodí skoro denně několik návštěvníků, což opět svědčí o širokém záběru tohoto webu. Zjednodušeně řečeno: „zapomeňte na amadinu“. Abych uvedl pohled na to rozšíření, tak si myslím, že (přes mé počáteční rozpaky, které jsem dal i autorovi najevo) dopadlo dobře a nakonec to i vyplnilo „díru na trhu“ tak trochu … minimálně o několika věcech zde si to myslím.
Inzerce zajisté není páteřním článkem webu, na druhou stranu si myslím, že by měla vyčnívat z těch vedlejších… Dodává to komplexnost informacím. Když to zjednoduším: Zajímá mě nevím který druh, hledám ve vyhledávači informace, nasměruje mě to na tento web, přečtu si o tom článek, kouknu do databáze, kdo to chová a do inzerce, kdo prodává … Vše v jednom. Nebo jsem pravidelným návštěvníkem a inzerci prohledávám „ze zájmu“ pravidelně či tak … Osobně bych jí nerušil, ale jak jsem psal, změnil bych systém. K čemu mi jsou podkategorie, když bych si je mohl vyfiltrovat? Ifauna je sice zavedená, ale jak spustili novou verzi, tak během 14 dnů řadu věcí a funkcí vraceli zpět … z těch nových tam toho moc není … zrušil bych kategorii oznámení (dá se nahradit chov. zpravodajem, případně článkem), to samé platí pro zájezdy a další kategorie … Udělal bych celkové sloučení a možnosti filtrace … Ať je možnost při zadávání zvolit „kategorie papoušci nebo astrildovití, atd.“… a zájemci nechť si to pak vyfiltrují … ale ne aby to bylo rozházené do x kategorií jako nyní – ve stručnosti. Pokud by se měla inzerce rušit, tak proč nejdříve nevyzkoušet pozměnit její systém? Inzerce patří k prvkům, které dávají webům dynamiku, návštěvník se může zapojit …
autor: Aerforce - vloženo: 29. 07. 2010 15:15
Ahoj Petře,
děkuji ti za tvůj obsáhlý příspěvek. V mnohém máš asi pravdu, velmi pravděpodobně sehrává svou "negativní roli" ve využívání inzerce i název domény. Ten zvažujeme změnit spolu s celkovým předěláním stránek.
Co se týče předělávání inzerce. Vše záleží na finančních možnostech a také požadavcích tvůrce nové podoby stránek. Vzhledem k tomu, že se změny chystám financovat ze svých příjmů, musím opravdu počkat až budu znát celkové požadavky. Nechci se tu nějak rozepisovat o svých problémech, nicméně pravda je, že velkou část svých financí musím vzhledem k okolnostem které nastaly, směřovat úplně jinam, než jsou tyto stránky. Jsem optimista a snažím se věřit, že se vše brzy vyřeší, nicméně celková rekonstrukce stránek se asi posune.
Ale vrátím se k inzerci. Zřejmě máš pravdu, že je tam zbytečně moc kategorií, ale volil jsem tuto variantu právě proto, že se mi neustále nechtělo něco filtrovat. Takto přijdu a přímo vidím, jaké ptactvo se nabízí, nebo po čem je sháňka. Tento model se ale neujal jak je vidno, proto musím zvážit co dál. Sám ale vidíš, že jsou zde zastánci jak stávajícího uspořádání, tak i přívrženci změn. Musím dojít k nějakému kompromisu a raději ještě chvíli počkám na další názory, abychom mohli inzerci přizpůsobit co nejlépe potřebám uživatelů, ale zároveň aby se mohlo co nejvíce vyjít ze stávající inzerce, což by bylo nejméně finančně nákladné. Kdo si někdy zadával tvorbu stránek ví, že to není zrovna levná záležitost, určitě ne v řádech stokorun.
Děkuji Ti za názor a těším se na další názory, zdravím M. Lifart
autor: Miroslav Lifart - vloženo: 31. 07. 2010 15:37
Dobry den,
jeste jednou se tedy pokusim tu napsat par radku.
Nejdriv pro pana Lifharta: nechci Vam brat iluze, ale predelani stavajici inzerce muze byt naopak financne narocnejsi, nez vytvoreni nove. Velkou roli tu bude hrat zda programator bude stejny, nebo to bude delat nekdo jiny a take jakym zpusobem ty stranky programoval. Nepujdu do detailu, ale rozhodne je potreba se o tom zminit. Ne tak davno jsem nechaval take kompletne predelat cely svuj web a sam programator mi oznamil ze by pro nej bylo jednoduzsi to cele udelat nove, nez prepisovat a tak se i stalo.
Co se systemu samotne inzerce tyce, v dnesni dobe neni zase tak nemozne zachovat obe varianty. navstevnik si pouze vybere kterou variantu preferuje a ta se mu pak dale zobrazuje. Bohuzel, zde uz by vyzsi naklady citit byly, to je bez debat.
A pro ostatni prispevovatele: Kazdy holt mame jinou predstavu o fungovani inzerce, i to mozna samo o sobe muze sehrat svou roli pri jejim vyuzivani. Na druhou stranu pokud se podivame treba na diskusi, pravidelnemu citateli nemuze uniknout ze i tam se opakuji stale stejna jmena. A neni jich opravdu mnoho.
Takze, pojdme to tvujrcum trochu ulehcit a napisme co nam vadi. Mne osobne by vadila na cizim vebu kam jdu podat pouze inzerat nutnost se zaregistrovat, pripadne nejak prihlasit. Lidi si na internet jeste ne uplne zvykli a snazi se stale hlidat si svou anonymitu, aby po nich snad nekdo nechtel nejake penize. Taky mi vadi, ze nejsem automaticky prihlasen pri opetovne navsteve. Muze to byt nastavenim meho prohlizece, ale to si nemyslim.
Take mi vadi system vyhledavani, ktery je velmi kostrbaty a spatne vyhledava, ale o tom tu uz rec byla. Velmi mi vyhovuje system vyhledavani na klicove slovo s moznosti dalsi filtrace koupim/prodam, kraje a tak dale.
S pranim prijemneho dne Smidla.
autor: Miloš Haška - vloženo: 04. 08. 2010 16:58
Zdravím Miloši,
i Vám děkuji za názor. Nemám žádné iluze stran předělávání, nebo vytvoření nové inzerce, Protože jsem stále v kontaktu s tvůrcem inzerce, databáze chovatelů i této diskuse, mám docela přehled o cenách. Proto jsem ve svém předešlém příspěvku napsal to, co jsem napsal. Mou snahou bylo co nejvíc snížit náklady, protože jsem se bohužel a aniž bych tu chtěl pitvat své soukromé problémy - stal součástí soudního sporu. A náklady na advokáty jsou opravdu nemalé. Proto jsem ve svém minulém příspěvku psal, že své finanční příspěvky musím směřovat jinam. Vzhledem k této nepředpokládané situaci musím přepracování webu na chvíli odložit, ačkoliv mne to velmi mrzí. Ale snad se věci během měsíce, či dvou podaří dořešit.
Musím reagovat na zmínku o registraci. U INZERCE není povinnost se registrovat, naopak, své inzeráty mohou vkládat i NEREGISTROVANÍ uživatelé. Tito sice nemají výhodu možné editace inzerátů, nebo jejich mazání, nicméně vkládat mohou, aniž by se museli jakkoliv přihlašovat, nebo registrovat. Povinná registrace zůstala u této diskuse. Už jsem to někde na těchto stránkách obhajoval, ale zde jsme si chtěli zachovat možnost zásahu proti anonymním "sprosťákům", kteří neumí slušně diskutovat, a také je to obrana proti robotům. Na předešlé diskusi nám robot neustále vkládal odkazy na porno, což je pro nás absolutně nepřijatelné. Automatické přihlášení by Vám mělo fungovat, alespoň u mne funguje.
Další připomínky - filtrace a podobně, to zatím nechci komentovat, skutečně záleží na tom, zda a jak budeme inzerci přepracovávat.
Ještě jednou děkuji za připomínky, zdravím M. Lifart
autor: Miroslav Lifart - vloženo: 08. 08. 2010 09:27
|