Partneři:

hypoteční úvěr - stavba voliéry

Dobrý den,
kamarád by si rád postavil nějaké voliéry a když jsme se o nich bavili, tak jsme narazili na jeden problém. Je možné aby se hypoteční úvěr použil na stavbu voliér? Nevíte někdo jestli to tak jde udělat?

Děkuji za odpověď a pěkný den Věra

autor: Věra Š. - vloženo: 10. 02. 2011 12:58
►► [2] hypoteční úvěr - stavba voliéry

Dobrý deň! Teraz existujú rôzne hypotekárne úvery a stačí si to zadať do google vyhľadávača. http://www.hypotecnibanka.cz/…otecni-uver/ Je možnosť aj bez dokladovania príjmu ale vždy musíte niečím za hypotéku ručiť a záleží na jej výške. Dĺžkou splácania sa vždy navyšuje úver. Napríklad existuje na to aj kalkulačka http://www.csob.sk/hypokalkulacka.

Zdraví V.M.

autor: Vladimír Makovický - vloženo: 10. 02. 2011 13:52
►► [3] hypoteční úvěr - stavba voliéry

Dobrý den,
nejsem vůbec odborník na hypoteční úvěry, nicméně se domnívám, že je hypoteční úvěr primárně určen na financování bydlení. Nejsem si zcela jist, zda by některý bankovní ústav poskytl hypoteční úvěr na stavbu voliér. Možnou cestou by asi byla tzv. americká hypotéka, který je neúčelová a je možno ji použít libovolným způsobem. Ovšem cena úvěru je daleko vyšší, než tomu bývá u účelových úvěrů.
Nejlépe by asi bylo konzultovat tuto problematiku s finančním poradcem. Finanční poradci mají přehled o úvěrech, hypotékách, pojištění, spoření, investicích a podobně a tak by zcela jistě našel i vhodný produkt na stavbu voliér.

Zdravím M. Lifart

autor: Miroslav Lifart - vloženo: 10. 02. 2011 17:31
►► [4] hypoteční úvěr - stavba voliéry

Pane Makovický, na internetu asi nenajdu odpověď, jestli dostanu hypotéku přímo na stavbu voliéry. Proto jsem se zeptala tady, protože jsem předpokládala, že by s tím mohl mít někdo zkušenost. Hodně chovatelů přece stavělo svoje voliéry a tak mě zajímalo, jaké volili financování. Někdo mohl mít naspořeno, jiný si na to půjčil peníze a to mě právě zajímalo.